Sportas
Grįžti į sąrašą
5 tiesos apie svorį ir sportą

5 tiesos apie svorį ir sportą

Ekspertai stengiasi išsiaiškinti, kiek įtakos svoriui ir jo palaikymui turi sportas. Tikriausiai ne kartą esate girdėję, kad norėdami numesti svorio privalote sportuoti ir tinkamai maitintis, tada sudeginsite apytiksliai tiek kalorijų, kiek suvartojate.

O ką daryti jei sportuojate ir papildomi kilogramai nekrenta? Imate galvoti, kodėl ši, atrodytų paprasta strategija neveikia.

 

Neskubėkite nusiauti sportbačių ir trenkti rankšluosčio į tolimiausią kambario kampą. Pirmiausia išsiaiškinkite, ko turėtumėte tikėtis iš sporto. Štai penkios tiesos apie sportą ir svorį.

 

1. Sportas tai tik pagalbinė svorio metimo priemonė.

Sportas svarbus jūsų gerai savijautai palaikyti, tačiau norint numesti svorio kur kas didesnis vaidmuo atitenka mitybai. Tiesa, sportas yra svarbus svorio stabilumui palaikyti. Kur kas lengviau suvartoti 1000 kalorijų mažiau, nei tokį patį skaičių kalorijų išeikvoti sportuojant. Žinoma, sportas padeda svoriui kristi, tačiau sporto vaidmuo metant svorį yra labiau pagalbinis, nei pagrindinis.

 

2. Norint palaikyti stabilų kūno svorį būtina mankštintis.

Nesvarbu, kokiu būdu neteksite papildomų kilogramų, kad išsaugotumėte stabilų kūno svorį, patartina sportuoti. Derinant sveiką mitybą ir sportą pasiekiama kur kas geresnių rezultatų. Tik suderinus šiuos du dalykus galima turėti idealų kūną.

 

3. Maisto porcijos gali sugadinti pastangas.

Nemanykite, kad pasportavus būtina suvalgyti dvigubai. Tiek sportuojant, tiek nesportuojant mitybos režimas turi nenukrypti nuo normos.

 

4. Treniruokliai ne visada rodo tikslų sudegintų kalorijų skaičių.

Bėgimo takeliai ir kiti treniruokliai dažnai rodo, kiek kalorijų sudegina sportuojantysis. Paklaida, nors ir nedidelė, tačiau egzistuoja. Sudegintų kalorijų kiekis priklauso nuo asmens fizinių savybių. Todėl nereikėtų aklai sekti treniruoklio rodomais duomenimis.

 

5. Vienos treniruotės per dieną ne visada užtenka.

Manote, kad 30 minučių praleisite ant bėgimo takelio ir likusią dienos dalį galėsite drybsoti ant sofos? Klystate. Jei norite dailių kūno formų, stenkitės judėti visą dieną. Raskite veiklos, kuri verstų judėti, tačiau tai neturi būti nuobodu ar juo labiau priminti prievolę. Įsitaisyti ant sofos visai dienai tikrai nėra gera mintis, nesvarbu, kad 30 minučių praleidote ant bėgimo takelio.

 

Nepamirškite, kad ne tik mityba ir sportas, bet ir gyvenimo ritmas, patiriamas stresas bei įvairios ligos gali turėti įtakos kūno svoriui.

 

Šaltinis: webmd.com

Susiję straipsniai
Komentarai