Sportas
Grįžti į sąrašą
Jei planuoji užsiimti pilatesu

Jei planuoji užsiimti pilatesu

Prieš pradėdama bet kurią treniruotę įsitikink, kad būsi pajėgi atlikti nurodytus pratimus. Pasikonsultuok su gydytoju, jei tam tikros sveikatos problemos galėtų trukdyti sportuoti. Jei turi pasirinkimą, pradėk nuo tau lengviausio pratimo ir bus ne taip sunku atlikti sudėtingiausią. Prieš treniruotę padaryk bent 5 – 10 minučių apšilimo mankštelę, tai gali būti ir paprastas pasivaikščiojimas, pataria portalas „Life Script“.

Pilatesas – jogos pusbrolis, proto ir kūno sąjunga, stiprinanti kūną per giliųjų raumenų treniruotes. Gerina kraujo cirkuliaciją, virškinimą, medžiagų apykaitą, sumažina cholesterolio lygį kraujyje, mažina skausmus ir uždegimą, gerina sąnarių lankstumą, pasak Dženifer Adolfs (Jennifer Adolfs), kvalifikuotos pilateso instruktorės, pilatesas skirtas vyrams, sportininkams, vaikams, moterims ir nėščiosioms.

Egzistuoja du pilateso tipai. Pirmasis tai serija pratimų, atliekamų ant kilimėlio, skirto sportui. Antrasis pilateso tipas praktikuojamas į pagalbą pasitelkiant specialius treniruoklius, dažnai naudojamus gimnastų, tokiu būdu treniruojami net ir smulkiausi kūno raumenys.

Siūloma derinti pilateso ir kardio treniruotes: pilatesas padės išryškinti ir sustiprinti raumenis, o kardio deginti riebalus.

Atlik pilateso pratimus namuose

Strėlė
Kas tai: pratimas nugarai.
Kam skirta: nugarai ir apatiniai kūno daliai tvirtinti.
Lygis: vidutinis.
Tikslas: išryškinti ir sustiprinti raumenis, lavinti lankstumą, didinti ištvermę.
Reikalinga įranga: kilimėlis sportui.

 

 

 

Šoniniai spyriai
Kas tai: pratimas klubams ir kojoms.
Kam skirta: klubų raumenims stiprinti.
Lygis: pradedančiųjų.
Tikslas: gerinti raumenų tonusą, lankstumą.
Reikalinga įranga: kilimėlis sportui.

 

 

Atsilenkimai pakėlus kojas
Kas tai: pratimas pilvo raumenims.
Kam skirta: išryškinti ir sustiprinti pilvo raumenis.
Lygis: pažengusiųjų.
Tikslas: gerinti raumenų tonusą ir stiprumą, lavinti lankstumą, didinti ištvermę.
Reikalinga įranga: kilimėlis sportui.

 

 

Šimtas
Kas tai: pratimas pilvo raumenims.
Kam skirta: raumenims ir sausgyslėms, gerina sąnarių sutepimą.
Lygis: pradedančiųjų.
Tikslas: gerinti raumenų tonusą, lavinti lankstumą, ištvermę.
Reikalinga įranga: kilimėlis sportui.

 

 

Kojų suktukai
Kas tai: pratimas pilvo raumenims ir kojoms.
Kam skirta: treniruoja šlaunų raumenis.
Lygis: pradedančiųjų.
Tikslas: gerinti raumenų tonusą, lavinti lankstumą, didinti ištvermę.
Reikalinga įranga: kilimėlis sportui.

 

 

Išsirietusi katė
Kas tai: pratimas nugaros raumenims stiprinti.
Kam skirta: nugaros atpalaidavimui, treniruoti šlaunų raumenis.
Lygis: pradedančiųjų.
Tikslas: gerinti raumenų tonusą, lavinti lankstumą.
Reikalinga įranga: kilimėlis sportui.
 

Susiję straipsniai
Komentarai