Sportas
Grįžti į sąrašą
Kaip išryškinti pilvo presą?

Kaip išryškinti pilvo presą?

Ne ant vieno žurnalo viršelio puikuojasi vyrai ir moterys su puikiu pilvo presu. Netikite, kad ir jūs galite tokį turėti? Pilvo raumenis išryškinti įmanoma per gana trumpą laiko tarpą, visa, ko jums prireiks šiam procesui tai į treniruotę įtraukti keletą kardio pratimų, kūno riebalų apmažinimui ir pratimus pilvo srities raumenų stiprinimui bei susidaryti tinkamą mitybos planą. Jei jūsų pilvukas kiek apdribęs, akivaizdu, kad būtų neprošal paplušėti ant kardio treniruoklio. Kad priverstumėte tvirtėti pilvo raumenis, jums reikės naudotis svoriais, todėl į mankštą įtraukite svorių kilnojimą.

 

Kardio treniruotės

Fitneso žinovai teigia, kad efektyvi kardio treniruotė turėtų trukti mažiausiai 40 minučių, jei treniruotės trukmė bus mažesnė, vargu ar ji bus veiksminga. Kad treniruotės nepabostų, stenkitės jas paįvairinti. Jei treniruojatės sporto klube galite bėgti ant bėgimo takelio, važiuoti dviračiu, sportuoti ant elipsinio treniruoklio. Galite 15 minučių pasportuoti ant dviračio, 15 minučių ant elipsinio treniruoklio ir 10 minučių ant bėgimo takelio vieną dieną, o kitą dieną palaipioti steperiu ir atlikti atsilenkimus naudojantis atsilenkimų treniruokliu. Jei yra galimybė, įtraukite aerobikos ir kikbokso pratimų.

 

Darbas su pilvo raumenimis

Neįsivaizduojate, kaip suformuoti pilvo presą ir nežinote ar begalės siūlomų pratimų iš tiesų galėtų padėti? Darykite tradicinius atsilenkimus pakeltomis kojomis. Svarbu atminti vieną dalyką, dirbdami su bet kuriomis raumenų grupėmis, naudokitės svoriais, kad labiau stimuliuotumėte treniruojamus raumenis. Jei esate pradedantysis, pradėkite sportuoti be svorių.

Darydami atsilenkimus galite naudotis svorio lėkšte ir kulkšnių svoreliais, nes jie geriausiai veikia darant atsilenkimus. Galite pasunkinti lygį darydami atsilenkimus ant suolelio. Štai keletas greitai pilvo preso raumenis ryškinančių pratimų:

·        Atsilenkimai sulenkus kojas per kelius.

·        Darykite įprastus atsilenkimus, o kojomis “važiuokite” dviračiu.

·        Darykite atsilenkimus pakeldami klubus.

·        Įstrižiniai atsilenkimai.

·        Atsilenkimai liečiant kelius.

 

Mitybos planas

Ryškinant pilvo preso raumenis svarbu nepamiršti sveikos mitybos. Visi žino, kad geriausias būdas netekti kūno riebalų tai tinkamai valgyti 5-6 kartus per dieną nedidelėmis porcijomis. Venkite keptos vištienos, bulvyčių, šokoladinių sausainių, ledų ir panašių produktų. Bet atminkite, kad galite sau jų leisti saikingai valgyti kartą per savaitę.

 

Valgykite daržovių ir vaisių, tebūnie tai tampaįpročiu. Per dieną suvalgykite mažiausiai vieną porciją vaisių ir daržovių. Į mitybos planą įtraukite pieno produktų, pavyzdžiui, lieso pieno ir jogurto. Valgykite migdolų ir kitokių riešutų, pupeles, avižinių kruopų košę, žuvį ir kitą liesą mėsa, pavyzdžiui, kalakutieną. Taip pat nepamirškite pilno grūdo produktų ir uogų.

 

Jei trokštate turėti dailų pilvo presą, visa ko jums reikia tai kardio treniruotės, atsilenkimai su svoriais ir tinkama mityba. Jei retkarčiais pritrūkstate motyvacijos, pasikabinkite ant kambario sienos plakatą su dailaus pilvo preso nuotrauka arba žiūrėkite mankštos video įrašus. Svarbiausia turėti kantrybės ir atsidavus laikytis nusistatyto režimo.

 

Šaltinis: www.buzzle.com

Susiję straipsniai
Komentarai
gintare 2011-07-04 17:52
as niekam nanumetu svorio puiki dieta bet man ji nepadeda
2011-08-23 23:38
<3
2011-11-15 13:40
2012-04-23 15:29
<3:'(
2012-04-23 15:29
duodu 2012-05-08 19:32
nu ka reikes paqmeginti
justas 2013-07-16 22:25
sweiki nureciau suzinot pas mane yra pilvo presas bet jis tik matos gerai sutraukus raumenis o taip panasiai nesimato kaip butu geriau ji isriskinti ?