Sportas
Grįžti į sąrašą
Kaip nepriaugti svorio, jei sveikata neleidžia sportuoti?

Kaip nepriaugti svorio, jei sveikata neleidžia sportuoti?

Ėjai ir paslydai, tada nukritai, lūžo koja, o gal sporto klube stipriai susižalojai kelį arba ranką, pasitempei nugarą? Šios ir panašios nesėkmės, net nereikia spėlioti, išmušė tave iš gyvenimo ritmo, ką jau kalbėti apie sportą. Viena iš baimių, kuri dabar rusena tavo mintyse yra ne tik tai, kad turi padaryti begales darbų ir esi izoliuota namuose, bet ir tai, kad mažai judėdama priaugsi begales kilogramų. Nesijaudink, tai kaip tik gali būti puikus metas atsipūsti nuo įprastos mankštos ir išbandyti kitus būdus, padėsiančius išlikti dailios figūros moterimi arba mergina, rašo „Shape“. Sužinok, kokias pagalbines priemones pasitelkti į pagalbą, jei patyrei traumą ir sportas nesuderinamas su sveikimo režimu.

 

1. Atrask alternatyvą įprastai mankštai.

Negali bėgioti, nes susižeidei kelį? Tuomet tai puiki proga išbandyti pilatesą. Žinoma, būtų geriau jei treniruotumeisi su kvalifikuotu treneriu. Daugelis jų pataria užsiimti pilatesu norint pagerinti sąnarių lankstumą, atstatyti pažeistus audinius ir raumenų masę po traumų. Jei tavo trauma sunki, gali rinktis sportą baseine. Taigi, sveikti po traumos ne taip jau blogai, galėsi išbandyti naujas sporto rūšis ir įgausi papildomos motyvacijos. Tiesa, prieš imdama sportuoti pasitark su gydytoju, kad išsiaiškintum, ką, būdama tam tikros fizinės būklės gali daryti ir ko ne.

 

2. Pradėk naują sveiką gyvenimo būdą.

Jei sveikdama negali daug fiziškai judėti ir bet kokia mankšta tau tik tolima svajonė, susitelk ties naujais sveikais įpročiais, kuriais vadovaudamasi turėtum tobulinti arba keisti savo mitybą ir kūno priežiūros įpročius. Išbandyk naujus sveiko maisto receptus, iš pagrindų keisk mitybą. Greičiau pasveikti ir sustiprėti padės ne tik sveikos mitybos įpročiai, bet ir miegas, miegok ne mažiau kaip 7 – 8 valandas per parą, bet tikriausiai to net neverta sakyti, juk dabar tam turi laiko. Leisk sau pasilepinti atpalaiduojamiasiais masažais, pati išmok pasimasažuoti sveikstančias kūno vietas. Masažas spartina gijimą.

 

3. Turėk užsiėmimų.

Lūžusi ar išnarinta koja, trūkęs kelio meniskas ir kitos judėti trukdančios bėdos dažnai gali baigtis kasdieniu savęs gailėjimosi ritualu, kuris valandų valandas trunka sėdint ant sofos su pakeliu bulvių traškučių ar šokoladinių saldainių dėže. Nori per tas kelias savaites ar mėnesius išlaikyti esamą kūno svorį? Tuomet nerask laiko savęs gailėtis ir būk užsiėmusi: skaityk knygas, tobulinkis mokydamasi naujų kalbų ar atrasdami naujų hobių, generuok idėjas, kuriomis galėsi pasidalinsi su viršininke, kai tik grįši į darba, atlik nebaigtus darbus namuose, gal reikia sutvarkyti spintą ar virtuvės spinteles, gal planavai dekupažo technika dekoruoti seną komodą.

 

Kaip matai, viskas yra tavo rankose, net ir negalėdama sportuoti turi visas galimybes išsaugoti dailias figūros linijas, tereikia nepamiršti savęs mylėti.

Susiję straipsniai
Komentarai