Mityba
Grįžti į sąrašą
Maisto planavimas

Maisto planavimas

Dažnai šeimininkei maisto ruoša yra didelis galvos skausmas. Paruoštas maistas netik turi būti skanus, bet ir sveikas, patikti visiems šeimos nariams, įvairus, beto reikia atsižvelgti ir į finansus. Dažnam teko susidurti su situacija, kai maisto prekių parduotuvėje išleidus 30 € nieko sveiko ir naudingo nenusiperki ir kitą dieną vėl eini pirkti.

 

Keletas labai paprastų, bet ypač efektyvių patarimų, kurie leis visada valgyti sveiką ir šviežią maistą, derins mitybos racioną ir taupys jūsų laiką ir pinigus.

 

1. Planuokite šeimos meniu

 

Įpraskite planuoti savo šeimos patiekalus kaip tai daro kavinės. Aš pati esu išbandžiusi vieną būdą ir jis man labai patinka.

 

Malonus sekmadienio ritualas: skirkite 30 minučių laiko kiekvieną sekmadienį ir suplanuokite ateinančios savaitės meniu. Būtų nuostabu, jei turėtumėte ir lentą, kurioje surašytumėte patiekalus (aš naudoju stiklinę lentą, kurioje galima rašyti markeriu), tuomet ir visa šeima matys racioną. Keli argumentai kodel to reikia:

 

Naudojate esamus produktus (šaldytuvas, kamera, sandėliukas). Stenkitės kurti patiekalus iš esamų produktų, kad sunaudotumėte juos visus.

Didina kūrybingumą ir tobulėjate kaip šeimininkė/-as (stengdamiesi naudoti esamus produktus, lengviau pradėsite improvizuoti).

Subalansuota ir sveika mityba kasdien (iškarto matote ką valgysite visą savaitę, kokių produktų yra per daug, kokių produktų yra per mažai). Tokiu būdu praturtinsite savo racioną.

Išleisite mažiau pinigų. Sudarę sąrašą patiekalų, matysite, ko reikėtų nupirkti, tad neprisipirksite nereikalingų, o dažnai ir nesveikų produktų.

Įtraukiate visą šeimą (šeima prisideda prie mitybos planavimo, mokoma kaip sveikai maitintis ir t.t.)

 

2. Į prekybos centrą keliaukite rečiau

 

Pradėję planuotis meniu, pastebėsite, jog į maisto prekių parduotuves užsuksite vis rečiau. Nebeišmetinėsite sugedusių produktų. Taip pradėsite taupyti, kas žino, gal net ir svajonių atostogoms pavyks susitaupyti. Taip pat labai siūlau apsilankyti šviežios mėsos parduotuvėlėse ir nusipirkti įvairios mėsos (vištienos/kalakutienos krūtinėlės, jautienos kumpio, triušienos ir pan.), susidėkite į kamerą, tokiu būdu visuomet turėsite šviežios ir sveikos mėsos namuose.

 

3. Nepamirškite subalansuotos mitybos

 

Na, o kad meniu būtų tikrai subalansuotas, į pagalbą skuba manodieta.lt, kuri pasiūlys visus būtent tau reikalingus maisto produktus, taip valgysi sveiką ir subalansuotą maistą bei būsi tikra, jog suvartoji tiek kalorijų, kiek tau reikia, kad nepriaugtum nereikalingų kilogramų. Įsigyk specialiai tau sudarytą mitybos planą ir pasinerk į eksperimentų virtuvėje nuotykius!

 

Linkiu kūrybingų akimirkų planuojant ir ruošiant sveiko maisto meniu kiekvienai savo savaitei.

 

 

Sveikos gyvensenos mylėtoja Augustina

Susiję straipsniai
Komentarai