Mityba
Grįžti į sąrašą
Maitinkimės pagal paros bioritmus

Maitinkimės pagal paros bioritmus

 

Visi gamtos ritmai yra priklausomi nuo Žemės magnetinių polių signalų. Dėl paros bioritmų žmogaus kūno temperatūra svyruoja, kinta smegenų veiklos aktyvumas. Todėl, kaip tam tikri vaistai yra skiriami skirtingu paros laiku, taip rekomenduojama ir maitintis atsižvelgiant į organizmo bioritmus.


6 – 9 val. Pusryčius valgyti būtina. Tai svarbiausia dienos maitinimosi dalis. Jie turi būti praturtinti baltyminiu maistu, tai bus geras startas visai dienai. Į meniu galima įtraukti kiaušinius, vištieną, jogurtą ir pan. Jei jums norisi ko nors saldaus, suvalgykite truputi šviežių vaisių arba avižinę košę, žinoma, be cukraus ir sviesto.

 

10:30 val. Jei jūs jau pajutote alkį, suvalgykite ką nors, turinčio mažai angliavandenių. Pavyzdžiui, nedidelį jogurto indelį. Nevalgykite, jei neišalkote.

 

12 – 14 val. Pietūs. Jų pagrindą sudaro baltyminis maistas: paukštiena, žuvis, ir angliavandeniai – daržovių salotose. Galima nedaug naudingų riebalų – riešutų ir alyvuogių aliejus.
16:30. Pasistiprinkite angliavandeniais: troškintomis, šviežiomis daržovėmis, šviežiais vaisiais, obuoliu, bananu ar džiovintais vaisiais.

 

17 – 20 val. Vakarienė: virtas baltyminis maistas, daržovių salotos, viskas be riebalų. Vakarieniauti geriausia iki 18 val. Bet ar tai realu, jei jūs dirbate? Tuo labiau, jei einate miegoti ne 21 val., o vėliau, tai jums iki 20 val. vėl norėsis užkasti.

 

21:00 – 6:00 val. Šis laikas vadinamas raudonąja zona. Jei jums šiuo metu norisi valgyti, žinokite, tai neturi nieko bendra su realiu alkiu. Jus traukia užkasti dėl kokių nors emocinių priežasčių. Pabandykite nustatyti, dėl kokių. Jei jūs vis dėlto negalite iškęsti, galima išgerti šaukštelį kokio nors šalto spaudimo aliejaus. Tai „apramins“ alkį.

 

Kokių maitinimosi įpročių turėtumėt laikytis, atsižvelgiant į jūsų kompleksiją?

 

Jei jūsų figūra primena „obuoliuką“, „kriaušę“ ar „kamuoliuką“, o jūs norite suplonėti, tai jums negalima valgyti nuo 21:00 iki 6:00. Be to, pasistenkite valgyti kuo mažiau angliavandenių ir visai atsisakyti riebalų.

Jei primenate „lazdą“ ir norite sustorėti , tai jums galima valgyti net raudonosios zonos laiku ir užkandžiauti tarp pusryčių, pietų ir vakarienės.

Susiję straipsniai
Komentarai