Mityba
Grįžti į sąrašą
Miuslio detektyvas

Miuslio detektyvas

Miusliai ilgam suteikia sotumo jausmą, aprūpina organizmą vitaminais, mineralais ir maistingomis medžiagomis. Paskaninti pienu, natūraliu jogurtu ir vaisiais... Geriausia ir greičiausia dienos pradžia.

Tuo tarpu mes imame didinamąjį stiklą ir bandome atsekti, kodėl miusliai turėtų būti paskelbti medžiojamiausiu dienos grobiu.

 

Avižiniai dribsniai

Švelnaus skonio grūdinė kultūra, slepianti galybę naudingųjų medžiagų. Nesočiosios riebiosios rūgštys, augaliniai baltymai, fosforas, magnis, geležis, cinkas. Ne veltui avižos vadinamos sportininkų ir žvilgančius karčius purtančių veislinių ristūnų maistu. Maža to, jos gerina virškinimą ir mažina cholesterolio kiekį kraujyje.

 

Kvietiniai dribsniai

Kviečiai vadinami grožio užtaisu. Juose esanti silicio rūgštis gerina odos, plaukų ir nagų būklę. Valgydamos juos gausite ir fosforo bei B grupės vitaminų. Geresnė medžiagų apykaita, stipresnė imuninė sistema − visa tai taip pat kviečių nuopelnas. Ir tai dar ne viskas: juose esančios amino rūgštys skatina laimės hormonų gamybą! 

 

Ruginiai dribsniai

Dažniausiai kramsnojame ruginę duoną, tačiau ruginiai dribsniai gali atsiskleisti visiškai naujame amplua miuslių mišinyje. Kalio, magnio, fosforo ir B grupės vitaminų užtaisas sureguliuos virškinimą ir cholesterolio kiekį kraujyje.  

 

Razinos

Natūralus mišinio saldiklis. Nepaisant to, jose esantis cukrus labai lėtai patenka į kraują. Gausu geležies, kalio ir B grupės vitaminų. Džiūdamos vynuogės praranda vitaminą C, o jis padeda geriau įsisavinti geležį. Dėlšios priežasties pagardinkite savo pusryčių dubenėlį obuolių gabaliukais!

 

Anakardžių riešutai

Minkšti, aromatingi, lengvai saldūs ir puikiai derantys prie visos miuslių draugijos. Kaip ir visuose riešutuose, juose gausu nesočiųjų riebiųjų rūgščių, gerinančių širdies veiklą, B grupės vitaminų, vitamino E, magnio, vario ir cinko. Besirūpinančios kūno linijomis neturėtų jais piknaudžiauti, tačiau saujelė riešutų sveikuoliškame pusryčių komplekte bus puiki ir skani išeitis.

 

Migdolų riešutai

Maistas smegenims, nervams ir raumenims. Juose daug kalio, magnio, fosforo ir vitamino B2. Tuo tarpu nesočiosios riebiosios rūgštys padės palaikyti sveiką audinių struktūrą ir sureguliuoti cholesterolio kiekį kraujyje.

 

Moliūgų sėklos

Cinko, vitamino E, geležies, vario ir magnio kokteilis karališkai stiprina imuninę sistemą ir pūslės darbą. Savo sudėtyje turėdamos 46 procentus riebalų, moliūgų sėklos priskiriamos riebiausiems produktams. Tačiau tai ir vėl naudingosios nesočiosios riebiosios rūgštys.

Susiję straipsniai
Komentarai