Mityba
Grįžti į sąrašą
Nori sulieknėti? Nepraleisk pusryčių ir valgyk kiaušinius

Nori sulieknėti? Nepraleisk pusryčių ir valgyk kiaušinius

Manai, kad nevalgydama pusryčių sutaupysi kalorijų? Deja,visi iki šiol atlikti tyrimai rodo, kad pusryčiai yra svarbus dienos valgis norint išlaikyti kūno svorį arba numesti papildomų kilogramų, teigiama portale „Life Script“.


Tie, kurie nevalgo pusryčių, dažnai dieną baigia persivalgydami per pietus arba vakarienės metu, o kartais alkio priepuoliai užklumpa ir naktį. Tada suvartojama kur kas daugiau kalorijų, nei būtų suvartota tada, jei būtų pavalgyti pusryčiai.


Labiausiai įtikinamus tyrimus pateikia Nacionalinis svorio kontrolės registras (NSKR), esantis JAV. Tai organizacija, kuri sėkmingai tiria sėkmingą svorio metimą ir jo palaikymą. Buvo palyginti 6000 žmonių, numetusių po 13kg ir išlaikiusių stabilų kūno svorį mažiausiai vienerius metus, duomenys. Beveik 80% laimingųjų teigė kasdien valgantys pusryčius.


2008 – aisiais buvo atlikti tyrimai su 12000 suaugusiųjų. Paaiškėjo, kad valgydami sveikus pusryčius jie rinkosi sveikesnį maistą ir likusią dienos dalį. Tyrimai skelbti žurnale „American Journal of Clinical Nutrition „.
Geriausias pasirinkimas pusryčiams kiaušiniai, teigia mokslininkai! Lieknėjančios moterys ir vyrai, pusryčiams valgę kiaušinius, numetė 65% daugiau svorio nei tie, kurie valgė bandeles, rodo 2008 – aisiais Sent Luiso universitete, JAV atliktos studijos.


Kiaušinius gali valgyti virtus, keptus, gali pasidaryti omletą. Išbandyk sveikus ir įdomius, mažai kalorijų turinčius pusryčių patiekalus iš kiaušinių:


Kitaip virti kiaušiniai. Tiesiog įmušk kiaušinį į verdantį vandenį ir virk iki kol taps kietas. Valgyk su skrebučiu ir daržovių salotomis.


Kietai virti kiaušiniai. Ar žinojai, kad kietai virtus kiaušinius galima savaitę laikyti šaldytuve? Tad jei neturi laiko kada gaminti, pusryčiams atsargai visuomet turėk virtų kiaušinių. Jais galėsi pagardinti pomidorų ir agurkų salotas ar pasidaryti sveiką sumuštinį.


Mikrobangų krosnelėje virti kiaušiniai. Išplak kiaušinį, supjaustyk papriką, svogūną, kelis pievagrybius ir patarkuok neriebaus sūrio. Viską supilk į dubenėlį ir virk mikrobangų krosnelėje. Valgyk kaip omletą su skrebučiu.


Kepti orkaitėje kiaušiniai. Padaryk tokį patį mišinį, kaip ir virimui mikrobangų krosnelėje, turinį supilk į keksiukų formeles ir pašauk į 350°C orkaitę 20 – čiai minučių. Ingredientus gali pasiruošti iš vakaro, o ryte pusryčius pasigaminsi mažiau nei per pusvalandį ir skaniai, sočiai bei sveikai pavalgysi.

 

Kiek kalorijų turi kiaušiniai?

Viename keptame kiaušinyje yra 90 kalorijų, kietai virtame ir virtame be lukšto tik 75 kalorijos, omletas be daržovių, sūrio ir kitų ingredientų turi 100 kalorijų. Šie kiaušinių patiekalai turi nuo 6 iki 7g baltymų, 5 - 7g riebalų ir 1g angliavandenių.


 

Susiję straipsniai
Komentarai
J 2012-01-15 21:55
Super, ačiū už naudingą informaciją. Be to net nežinojau, kad išmuštus kiaušinius galima virti... būtinai pamėginsiu!