Mityba
Grįžti į sąrašą
Patarimai, kaip sumažinti mėgstamos kavos kaloringumą

Patarimai, kaip sumažinti mėgstamos kavos kaloringumą

Ar kada pagalvojote, kiek kalorijų suvartojate išgėrę mėgstamos rytinės kavos puodelį? Baisu net pagalvoti?! Daugeliui mūsų, kavos puodelis keliaujant į darbą ar universitetą prilygsta pusryčiams, tad kodėl gi šių pusryčių nepadarius kuo sveikesniais? Sužinokite, ką galite padaryti, kad mėgautumėtės kuo sveikesne ir mažiau kaloringa kava.


1.Venkite plaktos grietinėlės.
Nors tai gal ir atrodo akivaizdu, daugelis mūsų negali atsispirti skaniai kavai ir laiko jos gėrimą ypatingu momentu, o gal daro tai tiesiog iš įpročio, o jei dar kava su plakta grietinėle, liežuvį galima praryti. Tačiau ant mėgstamo ritualinio gėrimo papildomai užpurkšdami plaktos grietinėlės suvartojate 110 – 140 kalorijų ir 9 – 19g riebalų daugiau. Nurodyti skaičiai priklauso 500ml gėrimo.


2.Rinkitės kavos gėrimą su liesesniu pienu.
Kavinėse galima rasti kavos, pagamintos su liesu pienu. Jei kava bus pagaminta su liesesniu pienu, suvartosite ~105 kalorijomis ir ~12 gramų riebalų mažiau ir tuo pačiu būsite patenkinę savo poreikį išgerti kavos.


3.Atsargiai – sirupas!
Jei kavą geriate tik su sirupu, paprašykite, kad barista piltų tik pusę dalies sirupo. Sutaupysite 20 kalorijų ir 5 gramus cukraus su kiekvienu išgertu kavos gurkšniu.


4.Užsisakykite kavos su becukriu sirupu.
Šitaip sutaupysite 80 – 120 kalorijų ir 20 – 25 gramus cukraus. Nurodyti skaičiai galioja 500 ml talpos puodeliui.


5.Atsižvelkite į porcijos dydį.
Jei paprastai užsisakote didelį puodelį kavos, pradėkite užsisakinėti mažą arba vidutinį. Šitaip suvartosite mažiau kofeino, kalorijų ir riebalų.


6.Suvartokite daugiau baltymų pildami daugiau pieno ir mažiau kavos.
Tokia kava taps tikrai sveikais ir sotesniais pusryčiais, gausite ir baltymų, ir kalcio.


7.Bent kartą per savaitę vietoje kavos gerkite arbatos.
Arbatoje mažiau kofeino, daug antioksidantų ir naudingų organizmui medžiagų.
Tai tik keletas alternatyvų, padėsiančių sveikiau pradėti rytą. Daugelis didžiųjų kavinių tinklų pateikia savo gaminamų kavos gėrimų kaloringumo lenteles. Mums kava su priedais tik paprastas gėrimas, o pasirodo, kad kalorijų mėgstama kava gali turėti beveik tiek pat, kiek kepsnys su bulvių koše ir salotomis. Ar tikrai verta kavą rinktis vietoje sotaus patiekalo?


Šaltinis: www.healthcastle.com
 

Susiję straipsniai
Komentarai