Sportas
Grįžti į sąrašą
Penki patarimai sėkmingai dietai

Penki patarimai sėkmingai dietai

Kiek dietų sugalvota, tačiau ne visų besilaikant užtenka jėgų ir valios pasiekti išsvajotą tikslą. Dauguma dietų teigiamai paveikia figūrą, tačiau neigiamai sveikatą. Ne visi gali ilgai džiaugtis pasiektu rezultatu, dažnai numesti kilogramai grįžta „pas savo šeimininkę”. O kiek dar parduotuvėse slepiasi gastronominių pagundų!

O juk net lėkštutės, iš kurios valgome, spalva, veikia mūsų apetitą. Pasirodo mėlyna, žalia, pilka ir kitos šaltos spalvos mažina apetitą. Tačiau dabar ne apie tai. Tikimės, mūsų patarimai padės užtvirtinti dietos rezultatą ir svarbiausia išlaikyti jį. Efektyviai išnaudokite laisvalaikį.

 

1. Pasivaikščiojimas

Įprastas ėjimas pėstute neprivers svorio kristi greitai, tačiau suteiks lėtą , bet užtikrintą rezultatą. Eidami 10 min. netenkate 40 – 70 kalorijų, beveik tiek, kiek jei šį atstumą bėgtumėt. Žinoma, jūs galite bėgti, tik bėgdami greičiau pavargsite.

 

2 . Daugiau sporto, daugiau judėjimo

Kaip beskambėtų banaliai – mankštą daryti naudinga. Mankštindamiesi keletą valandų per savaitę, jūs deginate kalorijas ir pagreitinate metabolizmo procesą.

Vienas iš pačių paprasčiausių pratimų: bėkite ir eikite pakaitomis keletą ciklų po 2-6 min. Šį pratimą galite keisti plaukiojimu baseine, važiavimu dviračiu, riedučiais ar kitu aktyviu užsiėmimu. Optimalu – sportuoti nors 2 kartus per savaitę.

 

3. Neužtenka laiko?

Jūs galite dalinti savo treniruotę į dvi, tris, keturias mini treniruotes. Yra įrodyta, kad jūs prarasite vienodą kiekį kalorijų, nepriklausomai ar jūs sportuojate visą numatytą laiką iš karto ar dalimis. Pavyzdžiui, iš ryto jūs galite padaryti 10 pilvo preso pratimų, darbe pietų metu lipti laiptais, o ne keltis liftu, vakare, kol gaminate vakarienę, judėti pagal mėgstamą muziką.

 

4. Įprasta, kasdieniška ir paprasta

Kasdieniai namų ruošos darbai arba apsipirkimas parduotuvėse degina kalorijas ne blogiau, kaip pratimai. Pavyzdžiui: 10 min. vitrinų apžiūros sudegina 35 kalorijas; daržo ravėjimas – 60 kalorijų; 5 min. pasivaikščiojimo su vaiku aplink namą – 40 kalorijų; keletas eskalatoriaus laiptelių arba viena laiptų pakopa sudegina 16 kalorijų; viena daina karaoke bare – 20 kalorijų.

 

5. Sunaikinkite nereikalingus kilogramus

Svorio metimas pratimų pagalba gali atrodyti kaip rutina. Nebūtina savo gyvenimą pašvęsti sporto salei. Tačiau, jeigu jūs turite laiko, pakanka daryti 8-12 pratimų dukart per savaitę. To pakanka išsaugoti dailią figūrą ir neprikaupti nereikalingų kilogramų. Vertinkite tas 30-40 min., kaip investiciją į gražų kūną.

Atsiminkite: geriausia treniruotė ne ta, kuri sudegina daugiausia kalorijų, bet ta, kuri teikia malonumą. Galima valandomis stengtis sporto salėje deginti kalorijas, bet nepasiekti norimo rezultato. Pasistenkite išsirinkti pratimus, kurie jums patinka. Gera nuotaika – laimėjimo garantas.

Susiję straipsniai
Komentarai
2012-09-06 14:35
Alamanda 2013-03-25 16:36
Viena laiptų pakopa sudegina 16 kalorijų? Skamba neįtikėtinai. Galbūt įsivėlė klaida? Šiaip būtų įdomu sužinoti, kiek kalorijų galima sudeginti lipant į 6 aukštą.