Sportas
Grįžti į sąrašą
Veiksmingiausių treniruočių Top 10

Veiksmingiausių treniruočių Top 10

1. Step aerobika

Lankant aerobines treniruotes per valandą galite sudeginti net 800kcal. Intensyviai ir reguliariai sportuojant labiausiai dirba kojos, klubai, juosmuo, rankos. Jau po dviejų savaičių jūs išvysite rezultatus, jei kasdein mankštinsitės po valandą, padalintą į dvi sesijas. Aerobiniai pratimai kombinuoti su stepu, jėgos ir kitais pratimais tonizuoja raumenis, degina riebalus, kalorijas, dailina ir stangrina kūną, aktyvina kraujotaką ir gerina nuotaiką.


2. Dviračiai

Važiuojant dviračiu per valandą galima sudeginti nuo 500 iki 1000kcal, priklausomai nuo to kaip intensyviai jį minsite. Važiavimas dviračiu gerina širdies veiklą, tvirtina raumenis, degina riebalus-tai puikus būdas sportuoti, norint atsikratyti antsvorio! Investuoti į gerą treniruoklį tikrai verta.


3. Plaukimas

Galima sudeginti apie 800kcal per valandą. Plaukimas ypač dailina kūno linijas, laikyseną, stangrina odą, grūdina, padeda atsikratyti nugaros skausmų. Be to, plaukiojant dirba beveik visi kūno raumenys.


4. Skvošas

Gera skvošo treniruotė gali sudeginti 800kcal. Tai puiki jėgos treniruotė, didina blauzdų, šlaunų, rankų raumenų tonusą, stimuliuoja širdies veiklą, gerina koordinaciją, padeda atsikratyti papildomų kilogramų.


5. Elipteris

Tai yra elpsinis treniruoklis, kuris gali padeti sudeginti 600kcal per valandą. Elipteris puikus kardiotreniruoklis, dailinantis kojas, juosmenį. Tiesa, treniruotis ilgą laiką gali būti nuobodoka, tačiau padeda gera muzika!


6. Irklavimas

Šis sportas yra sezoninis, tačiau atėjus vasarai turėtų būti įdomus, o be to ir naudingas. Per valandą irklavimas padeda sudeginti 500-600kcal. Šis sportas didina rankų raumenų tonusą, stiprina pilvo raumenis, gerina nuotaiką ir  didina ištvermę.


7. Ėjimas

Tai paprasčiausias  ir nieko nekainuojantis būdas sulieknėti. Intensyviai vaikštant sudeginsite apie 360kcal. Tiesa, sprintas, vaikščiojimas per kalnus kalorijų degina dar daugiau. Kasdien skirdami po vieną valandą laiko ėjimui padailinsite kojas, klubus, pilvuką, sustiprinsite širdį.


8. Šokiai

Tai linksma ir sudegina nuo 600 iki 800kcal per valandą. Šokant dirba labai daug raumenų grupių, šis sportas grakština figūrą, eiseną, laikyseną, puikiai nuteikia. Samba, tango, sportiniai ar pramoginiai šokiai-galite rinktis pagal charakterį ar nuotaiką.


9. DVD pratimai

Begalė skirtingų DVD pratybų padeda sudeginti nuo 300 iki 500kcal per valandą, priklausomai nuo to, kokie tai pratimai ir kaip intensyviai juos atliksite. Bet kuriuo atveju, tai patogus būdas mankštintis namuose. Įvairių pratimų pagalba galite pakoreguoti savo kūno linijas. Internete galite įsigyti įvairių DVD (jogos, aerobikos, mankštos su svareliais, kalanetikos ir t.t.)


10. Jojimas

Šis sportas padeda sudeginti 200-600kcal per valandą. Jojant labiausiai dirba sėdmenų ir šlaunų raumenys. Tai puikus būdas mankštintis žmonėms mylintiems gyvūnus ir gamtą. Žinoma, dažnai jodinėti gali leisti sau tik sportininkai, tačiau bent vieną kartą per savaitę tai puikus būdas sustiprinti kūną.
 

Susiję straipsniai
Komentarai